Blog Member

Sabtu, 31 Disember 2011

Dinar Kelantan terus unggul

Rekaentuk Dinar Kelantan versi 2012
dan logo Kalimah Syahadah hologram
Dinar Kelantan sebagai pengeluar dinar pertama Malaysia mencatatkan peningkatan demi peningkatan setiap tahun. Alhamdulillah, tahun 2011 boleh dikatakan juga sebagai tahun cemerlang buat Dinar Kelantan dgn mencatatkan penjualan sebanyak RM40,947,972 dengan keuntungan kasar sebanyak RM5,211,484.

Berita penuh : klik SINI

Kali ini, Dinar Kelantan sekali lagi membuat perubahan dgn mengeluarkan siri baru Dinar Kelantan yang berwajah baru, lebih ceria dan akan jadi dinar emas pertama di dunia menggunakan 'hologram' yg mungkin boleh dijadikan sebagai salah satu ciri keselamatan kerana Dinar Kelantan amat berbeza dengan dinar lain terutama pada kualiti emasnya yg menggunakan emas berkualiti 917 berbanding dinar emas lain yg berkualiti 916. Manakala Dinar Kelantan ditempa menggunakan teknologi terbaik dan berkualiti tinggi, mempunyai warna emas yang sejati serta mendapat pengiktirafan dan pujian pengeluar2 dinar dan koin emas yang lain.

Aku berdoa semoga Dinar Kelantan terus menjadi peneraju dan pelopor dalam pengeluaran Dinar dan Dirham di Malaysia dan di dunia serta terus mengembangkan sistem muamalat Islam yg semakin mendapat tempat di kalangan masyarakat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...