Blog Member

Isnin, 19 Disember 2011

Jalan MADA tak dibaiki...siapa Pengerusi MADA?


MADA tak mau tolong orang kampong ka...?

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia....


tolong tengok-tengok sat masalah orang kampung nih....
dah banyak kali dok komplen....
tapi tak dak tindakkan jugak....
hantaq aduan melalui e-mail pun asyik dok tendang balik ja...
baik tak payah bubuh e-mail dalam web site MADA tu....


masalah: jalan rosak
laluan jalan : Kg. Pulai Tokai - Kobah (Pendang)
sejak : 5 tahun dahulu
jalan seliaan : MADA


teruk sangat dah...
kesian kat orang-orang kampung terutama musim hujan...
musim kemarau pulak dok telan habuk hari-hari...
ramai dok guna...sekurang-kurangnya 30 keluarga juga dok guna jalan tu...
tak kira orang Kg. Alor Besar lagi dok guna....
cuba tengok gambar tu...kalau kereta berkilat orang besaq MADA lalu jalan tu hari-hari boleh kot....


orang kampung kata kalau takdak tindakkan jugak depa nak panggil wartawan....
dekat-dekat election ni jangan sampai jadi isu....


Sekian.


sumber asal : kedahlanie.info

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...