Blog Member

Khamis, 27 September 2012

warta pitnah dah mula keluaq!!!!

tak cukup dengan tibi tiga dan saluran media elektronik dan media cetak, puak2 umnu be end cetak pulak Warta Nasional yg aku rasa lebih elok dipanggil warta fitnah.....

gambaq di sebelah adalah apa yg aku jumpa hari ini di satu bus stop di Alor Setar....diletakkan entah oleh siapa dan tercatat padanya Bil. 4/2012/Edisi Percuma.......hahahaha..... bersama dgn warta tu adalah sebuah buku Janji Ditepati.......

malas aku nk komen banyak dan malas aku nk ulas segala isi kandungannya buat masa la ni sbb kalut skit....trektar dah nak turun bendang dah, hujan plak dua tiga hari ni.....nak kena pi tengok ayaq dalam bendang sat dulu......

ringkasnya, aku ambik semua warta dan buku tu, masuk dalam kereta.....balik aku buang dalam tong sampah......hahahahaha.....padan dgn tong sampah saja baca....

apa yg jelas iaitu puak2 tu dah makin terdesak dan mendesak.....dalam warta tu berbagai berita tak berasas diterbitkan tanpa dinyatakan nama pengarang dan pencetaknya mahupun penerbitan mana....... hahahaha..... kalau benar, beranilah dalam berkata2......bukan dgn cara budak2 tadika baling batu sembunyi tangan......

poooooodah!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...