Blog Member

Rabu, 19 September 2012

saman difailkan ke atas kerajaan Selangor lebih RM1.1juta....

sumber : thestar

sekumpulan 2,020 penduduk Selangor telah memfailkan saman ke atas kerajaan negeri Selangor berkaitan isu ayaq percuma.....

awal bulan hari tu satu kumpulan seramai 711 orang dah failkan saman yg serupa dgn jumlah RM400ribu......

dalam beberapa kenyataan balas dari MB Selangor dan wakil2 kerajaan negeri, depa akan menggunakan peluang saman ini bagi menjelaskan mengenai kedudukan sebenar ayaq percuma yg dijanjikan masa manifesto PRU 12 (2008) yg lalu......

saman....jangan tak saman.....kerajaan negeri nak ambil alih SYABAS, rasanya puak2 yg failkan saman tu tak sokong pun....dan rasa aku pulak, masa PRU 12 dulu....puak2 tu tak undi PAS @ PKR @ DAP pun.....itu menunjukkan memang depa tak mau ayaq percuma yg dijanjikan dalam manifesto tu.... mai la ni nak tuntut pulak...... apa lah jenis worang ni!!!!! kalau aku lah, malu weiiii..........

dan rasa aku lagi, puak2 yg saman ni samada tak paham atau saja buat tak paham ataupun sengaja membodohkan diri atau dibodohkan.........pilihlah mana satu yg boleh menggambarkan kpala otak puak2 tu.....

dan lagi satu yg aku nk sebut iaitu yg depa saman adalah kerajaan Pakatan Rakyat sedangkan masa PRU 12 (2008), Pakatan Rakyat belum pun wujud lagi.....manifesto tu adalah manifesto parti PKR, sedangkan kerajaan negeri yg ada pada hari ini adalah kerajaan campuran PKR, PAS dan DAP yg akhirnya dinamakan dengan Pakatan Rakyat........nama PR hanya diwujudkan dan rasmi digunakan selepas umno be end terlungkup di beberapa buah negeri..........

dan pulak, apa pasai tunggu sampai 2012 baru nk failkan saman??? dah 4 tahun dan dah nak hampir habis penggal dah.....baru nk saman..... apa pasai tak saman masa tahun 2008 @ 2009 dulu??? dah tentu ini semua ada pemain wayang di belakang depa......tak apa, kita tunggu dan dengar saja......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...