Blog Member

Selasa, 18 September 2012

ini kot amalan parti yg direstui Allah??? kononnya!!!!!

kata Presiden UMNO......


hahahaha......yg aku setuju cuma satu saja iaitu 'dengan izin Allah'...... tapi izin Allah itu belum membawa erti 'restu' atau 'redha' dari Allah......apakan daya, mgkn dgn amalan2 seperti ini yg membuatkan presiden umno tu rasa macam tu..... pakat2 hayati!!!!



Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...