Blog Member

Selasa, 18 September 2012

kantoi!!!! gambar yg dikatakan di edit........

hangpa tengoklah gambaq di bawah ni.......aku pun tak berapa nk pasti sangat, tapi nampak mmg macam telah diedit oleh pihak2 tertentu.....tetapi dibuat secara tak profesional..... pakai 'cut & paste' saja sbb nampak dgn jelas beberapa elemen yg meragukan.......

aku pun tak tau sumber asal gambar ni dan sumber asal orang yg telah mendedahkan kekantoian gambaq ni.... tapi aku ambik di sini : malaysia-chronicle.com


gambaq yang kat bawah ni pulak aku ambil dari satu akaun facebook (klik)


sumber asal gambar di NST (klik)......maka, bagi yang ada akai....pikiaq ambik lah..... bukan pikiaq mcm mana depa edit, tapi pikiaq apa sebabnya gambaq ni di edit......hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...