Blog Member

Rabu, 19 September 2012

54 tahun dok dalam umno, 2012 join PAS.....

bagi yg menonton video di bawah ni, aku nk pesan sikit lah.....umur pak cik ni dah 73 tahun, maka sedikit sebanyak ucapan beliau tak begitu teratur dan tidak tersusun yg juga mgkn disebabkan oleh faktor kurang pengalaman berucap di khalayak ramai dalam isu politik......apa yg penting nk dibuktikan iaitu pak cik ini telahpun meninggalkan umno be end dan secara rasmi menubuhkan jawatankuasa penaja penubuhan PAS Cawangan di kampung berkenaan..............



Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...