Blog Member

Sabtu, 7 Januari 2012

nak jumpa TPM pun kena ada tol ka??? ish ish ish......

Dedah segera siasatan Setiausaha Sulit Kanan TPM


berita asal dari : mummyrokiah.blogspot.com


Apabila Setiausaha Sulit Kanan TPM dituduh menerima suapan RM10,000 sebulan sebagai bayaran tol untuk berjumpa TPM ini telah membuka mata rakyat peranan mereka yang disekeling Pak Menteri atau ‘the all President Men’.

‘The all President Man’ ini selalunya mereka yang rapat dengan Pak Menteri dari Pemandu, Setiausaha Sulit, Seiausaha Akhbar, Setiausaha Sulit Kanan, Setiausaha Politik, Pegawai Khas, Bodyguard, Isteri dan anak-anak sehinggalah kepada Budak Pejabat.

Mereka-mereka ini bukanlah berkuasa sangat tetapi kelebihan mereka ini mereka tahu pergerakan Pak Menteri. Mereka tahu mood Pak Menteri. Mereka juga tahu muzik,makanan dan hobi kesukaan Pak Menteri. Dan mereka juga amat tahu maklumat-maklumat sulit dalaman.

Mereka cukup berkuasa untuk membakul sampahkan surat-surat yang sampai kepada Pak Menteri.Mereka akan pastikan cerita-cerita baik sahaja sampai kepada Pak Menteri. Kalau terdapat surat-surat yang dikirim dari pengirim yang mereka tidak suka cepat-cepat mereka bakulsampahkan.

Begitu juga lah jika sampai surat-surat yang ada ashoook atau dari rakan karib mereka cepat-cepat mereka angkat kepada Pak Menteri.

Mereka ini lah yang jika tidak amanah akan menjahanamkan Pak Menteri dan kerjaya politik Pak Menteri menjadi pendek.

Pengalaman MR sendiri menulis kepada Pak Menteri memberi beberapa cadangan isu-isu rakyat pada bulan Februari 2011 sehingga hari ini 2012 langsung tidak dibalasnya, mungkin surat tersebut telah menjadi bangkai.

Pilihanraya umum tahun ini akan menyaksikan Pak Menteri mana yang akan menjadi bangkai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...