Blog Member

Sabtu, 10 Ogos 2013

Back on track!!!!....insya Allah...

Assalamualaikum....

Hampir setahun blog aku ni menyepikan diri....banyak lah puncanya tu. Maka, aku rasa aku nk kena on balik lah sbb ada juga kawan-kawan dok tanya 'apa sudah jadi!!!'.....

Aku harap lah jugak hangpa pakat-pakat lah doa supaya aku diberi kekuatan utk memBANCUH di wilayah 'ikut suka aku' ni. Sebenarnya, aku dok BANCUH jugak di facebook aku sebab aku lebih selesa di sana. Tapi, tak baik juga tinggalkan terus blog aku ni yang satu ketika pernah duduk dalam carta terbaik lah jugak. Insya-Allah dengan ada kemudahan Samsung Galaxy Tab ni, mungkin akan lebih memudahkan aku memBANCUH....cuma masih banyak yang perlu dipelajari sebab ada beberapa kelainan dan pembaikan dibuat oleh Blogspot.com.....Almaklumlah, lama dah tak menjengah.... Tambahan lagi pulak, guna tab ni lembap lah sikit..

Apa pun, aku ucapkan selamat bertemu kembali. Di kesempatan ini jugak, aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, mohon ampun dan maaf atas segala kekhilafan. Taqobballahu minna wa minkum....

2 ulasan:

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...