Blog Member

Ahad, 23 November 2014

Lama sungguh!!!!

Lama sungguh aku tak jengoi di blog aku ni.... malas nak menulis, tak dak idea nak menulis....pendek kata...macam-macam ada.... tak tahu lah apa yang boleh merajinkan aku menulis....

kalau aku nak menulis pun lepas ni, aku karang pendek-pendek sudah lah....tak larat aku nak tulis panjang-panjang..... dok cari idea pulak nak membancuh lepas ni, insya Allah.....

aku pun dah banyak lupa dah mcm mana nak buat posting, nak tempek gambaq dan sebagainya....hadoi!!!....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...