Blog Member

Ahad, 23 November 2014

Bantahan Pemandu Teksi di Langkawi

23 November 2014

Aku difahamkan pihak kerajaan negeri bercadang untuk menyediakan perkhidmatan bas henti-henti di Pulau Langkawi. Cadangan tersebut dibantah oleh pemandu-pemandu teksi di Langkawi hari ini.

Gambar-gambar ni aku perolehi dari seorang rakan fb....menariknya baca plakad pak long sorang tu yg tulis "WARNA HIJAU LEBIH BAIK 2017/2018 DARIPADA WARNA BIRU SEKARANG!!!"....

hahahaha....kalau sesiapa jumpa pak long tu, tolong pi habaq kat dia "ni pak long, kami dok habaq lama dah....tapi hari itu pemandu teksi pakat dapat tayar sorang 4 biji, habih terkalih...".... kot hari ni saja kot kata HIJAU baguih, mai PRU 14 nanti, pakat boleh brim, trim dan bagai2 krim.....semua kalih.....hahahaha

lagi gambar di dalam






Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...