Blog Member

Ahad, 4 Mac 2012

dek sbb sokong pembangkang, bantuan kena tarik....tindakan zalim dan kejam!!!!

gambar dari nukilan seorang facebooker
hangpa tengok lah sendiri perangai puak2 be end dalam mentadbir harta rakyat.....depa dok rasa harta rakyat macam duit tok nenek depa!!!!

tak payah dok bancuh banyak sbb dah terang lagi bersuluh apa yg tertulis di situ.... tapi herannya, apa sebab isu2 sebegini tak pernah dapat perhatian dan simpati dari puak2 umno be end??? sbb perangai depa pun sama dgn pemimpin depa.....kalau boleh, semua harta rakyat depa nk bolot masuk poket depa.....

tidak boleh tidak, umno be end WAJIB diberhentikan pada PRU 13 nanti.....biar PR tunjukkan depa apa itu erti keadilan dan bagaimana utk berlaku adil kpd rakyat


Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...