Blog Member

Khamis, 3 Mei 2012

apa yg nk diBERSIHkan???

lepas BERSIH 1.0, menyusul BERSIH 2.0 dan kemudian pulak yg terbaru BERSIH 3.0...

apa yg diBERSIHkan sebenarnya ni???

aku malas nk tulis banyak2 sbb aku tak punya banyak masa.... cuma nk tunjuk contoh saja apa yg patut diBERSIHkan....

contohnya mcm kat bawah ni......


hangpa boleh tengok sendiri lah.... logik pada akai dak terdapat seorang rakyat Malaysia yg berumur 159 tahun??? patutnya dah kena masuk rekod dunia dah tu.... tp apa pasai kerajaan Malaysia nk sembunyikan... ini merupakan satu tahap pencapaian yg baik dan boleh dibanggakan.... hahahahaha

bawah ni merupakan paparan original dari laman web SPR sendiri.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...