Blog Member

Ahad, 27 Mei 2012

pesta pantai(k) dan amar mungkar nahi makruf !!!!!

sumber : SINAR
puak2 ni memang sinonin betoi lah dgn anjuran2 program amar maksiat nahi makruf.....

tak kisahlah kalau penganjuran program mcm ni dapat meningkatkan kesedaran sivik terhadap keindahan yg diciptakan Tuhan....kalau itu rasanya patut disokong... tp adakah itu pengisiannya dalam program 'pesta main pantai' depa ni???

aku pun malas nk bancuh banyak.... tp aku nk hidangkan kt hangpa satu contoh pesta pantai yg puak2 ni buat tahun lepas (2011)..... siap dgn bacaan Basmallah lagi utk rasmikan program sedangkan program tu dimulai dgn tarian yang entah dalam kitab fekah mana pun aku tak tau depa belajaq.... tapi guna nama Allah dalam majlis2 maksiat.... tidakkah depa ni berasa malu dgn Allah??? ops... depa cuma malu kalau tak buat....depa tak malu sbb buat sbb dalam kepala otak depa mmg cenderung utk menyesatkan minda ummat Islam......

nih... hangpa layan bidio ni sampai abis.... aku bukan nk tunjuk yg gelek tu....tp nk tunjuk penglibatan siapa dalam satu program yg bagi aku kemungkinannya diluluskan oleh ularma depa yg takdak gigi.... takat cukup makan pakai saja.... yg penting, wasatiyyah.... hahahaha.... tang mana wasatiyyahnya pun aku tak taulah....

dah habis hangpa tengok bidio tu, hangpa tengok plak kt paparan gambar di bawah..... itu lah tuan imam wasatiyyah yg depa agungkan sangat tu.... semua bedal!!!! PM 1 Malaysia lah katakan..... mgkn sbb itu, xdak dosa gamaknya.......


gambar di bawah adalah dari Perhimpunan 2 juta belia 2012

kempen bawa mesej santapan 'rohani'
mgkn dgn acara sebegini dapat menambah 'pahala'
sebagai jambatan ke syurga
ini dia santapan rohani remaja
bidio di bawah ni 18SX saja..... hahahahah
inilah acara yg telah mengakibatkan satu ceramah agama oleh UAI dibatalkan
mesti banyak pahala yg dapat kan sbb program UAI pahalanya sikit.... 
dibatalkan dan digantikan mesti dgn yg lebih hebat dan besar pahalanya..... oooo wasatiyyah


entah apa perkongsian 'rohani' yg dibincangkan ya!!!!
kota merah tu bukan skirt depa...jgn salah paham... itu 'sensor'....hahahaha
inilah contoh wasatiyyah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...