Blog Member

Ahad, 27 Mei 2012

55 tahun tak merasa air paip.... hampeh btoi kerajaan Pakatan Rakyat!!!!

ish ish ish.... hangpa cuba baca tengok lah keratan akhbar Metro kat bawah tu... 55 tahun kerajaan PR memerintah, masih lagi ada rakyat yg tak terbela..... pemimpin depa dok buat apa hah 55 tahun??? kalau kat sebelah tempat aku ni, sejak dulu kini dan selamanya dok riuh kata jalan depa yg buat, bangunan depa jugak yg buat... longkang, parit semua depa jugak yg buat.... masa mana depa buat pun aku tak taulah..... tapi sini 55 tahun, apa yg depa dah buat???


itu pun aku heran....dah 12 kali pilihanraya... depa tu jugak yg dok menang.... mak ai!!!! karat sungguh pala hotak depa ni.... ke dah mangli kena tipu....so, berkali2 kena tipu pun masih ok.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...