Blog Member

Isnin, 23 April 2012

meroyan tahap cipan.....


berita : Ibrahim: Anwar pernah rayu diberi peluang kedua...
sumber : malaysiakini.com

NONE
petikan berita :
Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali mendakwa bahawa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah merayu kepadanya agar berjumpa Tun Dr Mahathir Mohamad supaya tidak memecatnya dan beri peluang kedua menjadi timbalan perdana menteri.

Ibrahim mendakwa, pada tahun 1998, Anwar ada menelefon dan meminta datang ke rumah untuk berjumpa dengannya dan meminta beliau merayu kepada Mahathir agar diberi peluang kedua.

jom kita pakat gelak kat Brahim ni.....hahahahaha.... apa sbb patut gelak??? sbb tak habis2 meroyan dia dan semakin menjadi2.....

kalaupun DSAI pernah minta diberi peluang kedua dalam umno berikutan pemecatan beliau tahun 1998 dulu.... brahim sendiri dah peluang ke berapa??? hahahaha.... dia diberi peluang oleh PAS Kelantan, tapi pernahkah dia berterima kasih???

apa isu utamanya dia keluarkan pernyataan mengenai 'peluang kedua' yg dimohon oleh DSAI tu??? bagi aku, tak ada isu langsung..... mgkn konon dia nk tunjuk kata dia hebat dan baguslah sbb DSAI ada berhubung dgn dia utk merayu bagi pihak DSAI..... hahahahaha.... dasar muka tak malu, kok mana pun dia nak bagitau kt orang ramai yg dia tu kira 'hero Malaya' lah......

berbicara mengenai TIBAI yg depa tubuhkan....aku pelik semakin pelik lah puak2 ni.... ahli depa adalah orang yang sama saja sebagaimana dimaklumkan sendiri oleh brahim iaitu pemimpin T(C)IBAI tu adalah juga seorang pemimpin tertinggi PERKASA.....hahahahaha.... dulu PERKASA ditubuhkan utk menjaga kepentingan orang Melayu sampaikan tak kira betoi atau salah.... tapi orang Melayu jugak yg depa dok lawan..... patutnya hangpa pi TIBAI najib tu yg baru2 ni lantik 'orang Melayu' jugak jadi pengerusi BN di Pulau Pinang..... selama ni hangpa dok hingaq kata Pulau Pinang dah jadi negeri orang Cina... hanya disebabkan Pulau Pinang ditadbir oleh DAP.... agaknya pengkerusi BN Pulau Pinang yg baru dilantik menggantikan Tsu Koon tu berdarah Melayu sejati walaupun matanya sepet.....hahahahaha. dan dengan terlantiknya pengkerusi BN baru di Pulau Pinang, maka kembali lah negeri tersebut ke tangan 'orang Melayu'....hahahahahaha.......

TIBAI & ABAI ditubuhkan hanya dengan 1 tujuan iaitu menjadi proksi utama umno be end dalam menghadapi Pakatan Rakyat...... puak2 ni jugak menjadi tok guru dan dalang kpd budak2 tak cukup akal membuat 'vadalisme'.... tempat lain aku tak tau lah, kalau di sekitar Alor Setar.... merata bus stop diconteng dengan perkataan ABAI.... walaupun depa tak akan mengaku suruh, tapi depa tak pernah mengaku larang.... saat kepupusan umno dah semakin dekat.... itu saja yg jadi faktor utama puak2 tak dak pegangan kukuh perjuangan meroyan tak tentu hala.... esok lusa mgkn depa akan tubuh lagi 10 NGO...tapi pastinya ahlinya adalah di kalangan puak2 yg sama.... kalau tak salah aku, NGO yg ditubuhkan boleh dapat 'geran' dari kerajaan persekutuan..... hahahahaha.... nampak dah!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...