Blog Member

Jumaat, 20 April 2012

macam ni cara jaga kebajikan rakyat!!!!!

apa lagi mau kata!!!!!

50 tahun depa jaga Johor hinggakan Johor digelar sebagai 'kubu terkuat' umno be end.... rupa-rupanya betul lah macam kawan2 aku kata "di mana umno kuat, di situ rakyat merempat"....

mungkin hanya sebab 7 keluarga saja kot... itu sbb tak perlu di layan sangat...

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...