Blog Member

Jumaat, 20 April 2012

Assalamualaikum
dah lama aku tak berkesempatan nk bancuh dek sbb sibuk yang teramat sibuk.... bila tak sibuk, mood tak dak lah pulak nk menaip.... tapi hari ini, aku rasa terpukul apabila mendengarkan kisah Imam Nawawi yg satu hari beliau menulis sebanyak 16 mukasurat.... subhanallah.... itu lah pejuang sebenar yg komited dgn perjuangan menyampaikan risalah Allah....

insyaAllah, lepas ni aku akan cuba merajinkan diri utk teruskan bancuhan aku.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...