Blog Member

Selasa, 23 Oktober 2012

SMS desperado!!!!

gambar di bawah adalah 2 SMS desperado yg dihantar kepada telefon wife aku beberapa hari lepas..... hahahaha...... nampak sangatlah betapa terdesaknya puak2 itu.......



menariknya iaitu SMS (gambar 1) dihantar kpd nombor hp wife aku iaitu seorang anak Kedah yg tak ada kena mengena dgn Selangor....maksud aku, wife aku bukannya anak kelahiran Selangor, bukan juga tinggal di Selangor, tak pernah bersekolah di Selangor dan tak pernah pun pikiaq pun apa2 pasai negeri Selangor......

manakala gambar 2 pulak iaitu ucapan besday kpd wife aku.....hahahahaha...... herannya jugak iaitu pada tarikh ianya di hantar langsung tak ada kena mengena dgn tarikh besday wife aku......besday wife aku dah lepas 6 bulan yg lalu.........hahahaha...... betapa desperate nya puak2 itu......puak mana??? hahahaha..... sendiri mau tau ler......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...